خانه » معرفی » معرفی بازی » معرفی بازی Geometry dash lite

معرفی بازی Geometry dash lite

Geometry dash lite یک بازی بسیار پر طرفدار و اعتیاد آور است که مطمئنا با بازی کردن آن متوجه گذر زمان نمی شوید و ساعت ها وقت خود را صرف آن می کنید. این بازی در سبک آرکید است و در همه ی رده های سنی طرفدار های خاص خود را دارد.

نحوه ی بازی:

در Geometry dash lite شما کنترل یک کارکتر مربع شکل را بر عهده دارید و با لمس صفحه ی گوشی از روی موانع پرش میکنید. شما باید با پرش و پرواز از روی موانع در راه های خطرناک خود را به انتهای مسیر های معین شده برسانید. شاید در نگاه اول این یک بازی بسیار ساده به نظر برسد، اما محیط های چالش برانگیزش، به خوبی میتواند قدرت تمرکز و مهارت شما را به چالش بکشد و به شما ثابت کند آنگونه که نشاد میدهد ساده نیست.

مراحل:

این بازی دارای ۲۱ مرحله است که ۱۸ تای آن ها در هنگام شروع قابل بازی هستند. مراحل بازی از بسیار ساده شروع شده و به بسیار سخت میرسد. شما در هر مرحله به دو روش میتوانید بازی Geometry dash lite را انجام دهید. در روش اصلی بعد از برخورد با هر مانع به ابتدای مسیر برمیگردید و باید دوباره کل مسیر را از اول طی کنید. اما در روش دوم دیگر به ابتدا برنمیگردید و بعد از برخورد بلافاصله از همان نقطه به مسیر خود ادامه میدهید. در هر مرحله تعداد ۳ سکه وجود دارد که بعضی از آن ها در مسیر اصلی قرار دارند اما بقیه ی آن ها را باید با پیدا کردن مسیر های مخفی بدست بیاورید.

یکی از ویژگی های جالب بازی Geometry dash lite این است که ریتم بازی در هر مرحله تا حد بسیار زیادی به موزیک متن و زمانبندی آن که در طول مرحله در جریان است، بستگی دارد. همچنین هر مرحله دارای موزیک خاص خود است که دقیقا با ریتم و چالش های هر مسیر هماهنگی کامل دارد.

بازی Geometry dash lite یکی از بهترین و پالش برانگیز ترین بازی هایی است که میتوانید آن را تجریه کنید. برای دریافت این بازی روی لینک زیر کلیک نمایید و آن را به طور مستقیم از google play دانلود کنید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

درباره محمدرضا منتصری آستانه

مهندس برق قدرت، علاقه مند به دنیای تکنولوژی.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
error: Content is protected !!