خانه » معرفی » معرفی برنامه » بهترین برنامه های رایگان گوگل پلی (قسمت اول)
برنامه های رایگان گوگل

بهترین برنامه های رایگان گوگل پلی (قسمت اول)

داشتم تو گوگل پلی دنبال یک برنامه می گشتم که اتفاقی برنامه های جالبی به چشمم خورد و تصمیم گرفتم بهترین برنامه های رایگان گوگل پلی در هر قسمت رو با توضیحی کوتاه براتون معرفی کنم.(برنامه های این لیست تا ۲۰ آپریل ۲۰۱۹ در گوگل پلی بهترین بوده اند)

شما میتوانید برنامه خودتان را در گوگل پلی منتشر کنید!!

هنر و طراحی (Art & Design)

U Launcher 3D

برنامه های رایگان

این برنامه یک لانچر سه بعدی با گرافیک بالا و بسیار پر طرفدار است . دسته بندی خودکار پوشه ها توسط هوش مصنوعی ، سرعت بالای برنامه ، جلوه های ویژه ی خاص ، تنوع تصاویر ، خالی سازی برنامه های اضافی ، پنهان کردن برنامه ها و … از دیگر امکانات این برنامه می باشد.

با بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود و امتیاز ۴٫۷
دانلود از گوگل پلی

Canva

برنامه Canva یک ابزار طرحی بسیار خوبی برای پوستر ها و بنر ها می باشد. این برنامه با در اختیار گذاشتن تمام ابزارهای مورد نیاز شما و لایه های مختلف جهت طراحی و تغییر کار مورد نظر، کار را در حق کاربر تمام کرده است.

همچنین امکان اشتراک گذاری و فروش ایده های خود و یا خرید ایده ها و آیتم های مختلف در این برنامه وجود دارد. این برنامه برای درست کردن پوستر ها یا بروشور های تبلیغاتی فوق العاده کارآمد است.

Canva رایگان است اما پرداخت درون برنامه ای دارد. اگه فقط یک بار از این برنامه استفاده بکنید دیگر از برنامه های مشابه استفاده نخواهید کرد.

با بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود و امتیاز ۴٫۸
دانلود از گوگل پلی

ارتباطات (Communication)

WhatsApp

کمتر کسی هست که با برنامه WhatsApp آشنایی نداشته باشه. برنامه ای که این روز ها با محدود شدن تلگرام کاربرد بیشتری پیدا کرده. این پیام رسان که اعلام شده همیشه رایگان خواهد بود ، امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری با کیفیتی خوبی رو به شما می دهد. همچنین ارسال انواع فایل ها ، شخصی سازی پروفایل ، سرعت بالای چت ها و ارسال فایل ها ، و… از امکانات خوب این برنامه هستند.

با بیش از ۱ بیلیون بار دانلود و امتیاز ۴٫۴
دانلود از گوگل پلی

Truecaller

برنامه Truecaller از جمله برنامه های شناسایی شماره های ناشناس و مدریت تماس ها و پیام ها محسوب می شود. همچنین امکان بلاک کردن شماره ها یا پیامک های تبلیغاتی را به شما می دهد.

پس از نصب این برنامه اگر شما به اینترنت متصل باشید و شخصی با شماره ناشناس با شما تماس بگیرد ، برنامه به صورت خودکار در دیتابیس خود به دنبال نام آن شخص می گردد و اگر پیدا کرد ، نام را به شما می گویید.

تفاوت این برنامه نسبت به برنامه های مشابه این است که تعداد کاربر های بسیار بیشتر، امکان مدریت تماس ها و پیام ها ، محیطی بسیار آسان همگی در غالب یک برنامه ارائه شده اند.

Truecaller رایگان است اما پرداخت درون برنامه ای دارد.

بیش از ۱۰۰ میلیون با دانلود و امتیاز ۴٫۶
دانلود از گوگل پلی

قسمت دوم مقاله به زودی…

آموزش برنامه نویسی اندروید

درباره محمد هادی تاجیک

24 ساله ،لیسانس حقوق ، گیمر ، علاقه مند به دنیای بازی و تکنولوژی.

۲ دیدگاه

  1. چقدر مقاله‌ی مفیدی بود. مدتها بود دنبال چنین لیستی بودم
    بی‌صبرانه منتظر قسمت دومش هستم

    • محمد هادی تاجیک

      خوشحالم که مفید واقع شد. در اسرع وقت نسبت به انتشار قسمت دوم مقاله اقدام خواهم کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
error: Content is protected !!