خانه » معرفی » معرفی برنامه » معرفی برنامه Peel smart remote

معرفی برنامه Peel smart remote

کنترل تلویزیون های هوشمند از راه دور جزء قابلیت هایی است که دارندگان گوشی های هوشمند از آن برخوردارند. آن ها برای بهره مند شدن از این قابلیت احتیاج به اپلیکیشن های مربوط به این امر دارند. پیشنهاد ما به شما در این رابطه برنامه ی Peel smart remote است.

فرض کنید که روی مبل نشسته اید و متوجه می شوید کنترل تلویزیون در فاصله ی دوری نسبت به شما قرار دارد، با نصب این برنامه دیگر احتیاجی نیست که از سر جایتان بلند شوید و کنترل را بردارید، بلکه به راحتی میتوانید با موبایل تلوبزیون را کنترل کنید.

کنترل تلویزیون

برای استفاده از این برنامه گوشی شما باید مادون قرمز داشته باشد، اما اگر گوشیتان این قابلیت را نداشت نگران نباشید زیرا با وصل کردین تلویزیون و موبایل به یک دستگاه مودم wi-fi مشترک مشکل شما حل خواهد شد. توجه داشته باشید با این کار حجم اینترنت شما مصرف نمیشود. شما میتوانید با یک مودم که حجم اینترنت آن تمام شده و یا حتی اینترنتش قطع است، به استفاده از این اپلیکیشن بپردازید.

اما اگر در خانه دستگاه مودم هم نداشتید کافیست با فعال کردن mobile hotspot یک گوشی دیگر و متصل کردن موبایل و تلویزیون خود به آن به کار با این نرم افزار مشغول شوید.

این برنامه توانایی شناسایی تلویزیون های سامسونگ،ال جی، سونی، پاناسونیک، فیلیپس، توشیبا، دوو، ویزیو و… را دارد.

کنترل دستگاه های دیگر

با این برنامه علاوه بر کنترل تلویزیون می توانید به کنترل دستگاه های دیگر مانند: انواع ستاپ باکس ها، پخش کننده های دی وی دی، سیستم های صوتی، برخی دوربین ها و… بپردازید. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بیش از ۴۰۰۰۰۰ دستگاه را پشتیبانی میکند و بیش از ۱۴۰ ملیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد که نشان از پر طرفدار بودن آن است.


به منظور دانلود مستقیم این برنامه از google play، اینجا کلیک نمایید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

درباره محمدرضا منتصری آستانه

مهندس برق قدرت، علاقه مند به دنیای تکنولوژی.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
error: Content is protected !!