خانه » اخبار تکنولوژی » ایرفون های جدید شرکت هواوی با شارژ راحت

ایرفون های جدید شرکت هواوی با شارژ راحت

شرکت هواوی همراه با پرچمداران جدید خود یعنی سری P از ایرفون های جدیدی به نام فری لیس (FreeLace) با قابلیت های خاص و خلاقانه رو نمایی کرد. در واقع روش شارژ کردن این ایرفون از ایده های جذاب و منحصر به فرد این شرکت است.

اما ایرفون چیست؟  

ایرفون (earphines) اسپیکر خیلی کوچکی است که داخل گوش قرار میگیرد. ایرفون در واقع نوعی هدفون به حساب می آید با این تفاوت که هدبند ندارد.

 

برای شناساندن ایرفون های جدید این شرکت به گوشی ابتدا باید از طریق پورت Type-C که بر روی گوشی سمت راست قرار دارد، آن را از گوشی سمت چپ جدا کنید و سپس آن را به گوشی موبایل خود متصل کنید. در اصل این کار همان روش جدید شارژ کردن ایرفون ها نیز هست. البته در جعبه خرید این ایرفون یک مبدل Type-C به USB قرار دارد که از طریق آن میتوانید با آداپتور های معمولی اقدام به شارژ آن نمایید. شما با هر بار شارژکامل آن  میتوانید ۱۸ ساعت موزیک گوش کنید و یا ۱۲ ساعت به مکالمه بپردازید. ایرفون های FreeLace  از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردارند و شما می توانید تنها با ۵ دقیقه شارژ کردن  ۴ ساعت از آن ها استفاده کنید.

 میکروفن های آن صدای باد و نفس را منتقل نمیکنند که باعث بالا رفتن کیفیت صوت  مکالمه خواهد شد. کیفیت بالا ی صوت در آن باعث جلو گیری از انتقال صدای نویز و همچنین صداهای محیط به کاربر می شود. همچنین بیسی که همراه با موسیقی وجود دارد باعث میشود حس بسیار خوبی از طریق ایرفون به شنونده منتقل شود.

 

 

 

از ویژگی های مهم این ایرفون های مدل FreeLace  شرکت هواوی میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • باتری فوق العاده
  • کیفیت صدای عالی
  • اصال آسان ایرفون با تلفن همراه
  • طراحی زیبا و خوش دست
  • شارژ آسان
  • مقاوم در برابر آب و تعرق
  • دارا بودن قابلیت شارژ سریع (fast charge )
  • نو آوری در نحوه ی شارژ ایرفون توسط این شرک

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ایرفون ها میتوانید به این لینک مراجع کنید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

درباره محمدرضا منتصری آستانه

مهندس برق قدرت، علاقه مند به دنیای تکنولوژی.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
error: Content is protected !!