خانه » خدمات » طراحی و پیاده سازی ایده شما

طراحی و پیاده سازی ایده شما

ایده از شما، اپ از ما

اگر ایده ای دارید و می خواهید آن را به اپ تبدیل کنید جای درستی آمدید. تیم توسعه قدرتمند و با تجربه ما با توانایی مدیریت پروژه ، طراحی و پیاده سازی اپ Android و iOS و سمت وب سایت و سرور و طراحی UI/UX می تواند محصول مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن تولید و منتشر کند. شما دو گزینه پیش روی دارید. یکی استفاده از محصول آماده و حرفه ای Waap است و دیگری استفاده از پکیج سفارشی.

http://www.bitecode.ir

برای اطلاع از جزئیات Waap به این لینک مراجعه کنید. مراحل سفارش اپ به صورت ذیل است:

۱- سفارش اولیه:

توضیح کلی از نیاز مندی های شما به ما داده می شود. این توضیح بسیار کلی است.

۲- برسی اولیه:

تیم ما برسی اولیه را انجام داده و با شما تماس می گیرد و با توجه به نیاز کلی شما، هزینه و زمان کلی صحبت می شود و در صورت تایید وارد مرحله بعد می شویم.

۳- شرح نیازمندی ها:

لیست نیاز مندی های شما یا RFP برای ما ارسال می شود و تیم ما برسی دقیقی برای نحوه پیاده سازی انجام می دهد.

Technologies

۴- برآورد هزینه و زمان:

برآورد هزینه و زمان از طرف ما انجامی شود و به اطلاع شما می رسد و در صورت توافق، پروژه به فازهای کوچکتر شکسته قرار داد دقیق تهیه و امضاء می شود.

۵- اجرای پروژه:

پروژه با یک متد مدیریت استاندارد استارت خورده ( بصورت پیش فرض اسکرام) و در هر فاز تعیین شده بخشی از پروژه تحویل داده می شود. شما درتمامی مراحل انجام پروژه با ابزار های کنترل پروژه و مدیریتی در جریان روند انجام کار قرار می گیرید و می توانید نظارت داشته باشید.

جهت مشاوره رایگان و وجود هرگونه سوالی می توانید سوالات یا درخواست های خود را کامنت کنید یا در خواست های خود را به ایمیل bitecode.ir@gmail.com ارسال کنید. در اسرع وقت با شما تماس می گیریم.

همانطور که در اول مقاله ذکر شد، اگر به دنبال راه ارزان تر و سریع تر هستید سرویس Waap به شما پیشنهاد می شود. وَپ سرویسی است متشکل از وبسایت وردپرس و اپ اندروید که توسط این سرویس استارتاپ شما در کمترین زمان بالا آمده و می تواند به بهره برداری برسد. برای مشاهده جزئیات و تعرفه های این سرویس به این لینک مراجعه کنید.

 

آموزش برنامه نویسی اندروید

درباره مدیر

ادمین وبسایت آموزشی برنامه نویسی بایت کد. هدف ما آموزش بصورت حرفه ای و کاربردیست. جهت همکاری با ما رزومه خود را به نشانی bitecode.ir[at]gmail.com ارسال نمایید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
error: Content is protected !!