خانه » معرفی » معرفی برنامه » معرفی برنامه viva video

معرفی برنامه viva video

ویرایشگر ویدئو همیشه جزء برنامه هاییست که علاقه مندان به فیلم برداری حرفه ای به شدت در پی آن هستند. اگر سری به اینترنت بزنید و به دنبال بهترین ویرایشگر های حرفه ای ویدئو بگردید، مطمئنا یکی از برنامه هایی که به آن برخورد خواهید کرد برنامه ی ویوا ویدئو(viva video) خواهد بود. این اپلیکیشن بیش از ۵۰ ملیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد و قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد.

این برنامه رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و ابزار های مختلفی که در اختیار شما قرار میدهد، میتوانید به راحتی به ویرایش حرفه ای فیلم های خود بپردازید. شما میتوانید علاوه بر افکت های مختلفی که برنامه در اختیارتان قرار داده، افکت های بسیار بیشتری را دانلود کرده و توسط این ویرایشگر بروی فیلم های خود قرار دهید. همچنین این اپلیکیشن امکان چسباندن انواع استیکر، متن، صدا و… روی کلیپ ها را به شما میدهد. کاربران ویوا ویدئو (viva video) به راحتی میتوانند کلیپ های خود را برش دهند و یا تعداد زیادی عکس و کلیپ را باهم ترکیب کرده و در کنار هم قرار دهند.

در انتها ی کار و پس از ویرایش فیلم ها وکلیپ ها، میتوانید آن ها را با کیفیت های مختلف در حافظه ی موبایل خود ذخیره کرده و یا بلافاصله از همان جا آن ها را در شبکه های مجازی با دیگران به اشتراک بگذارید.


خلاصه چنانچه به دنبال یک ویرایشگر حرفه ای و تمام عیار هستین، ما ویوا ویدئو (viva video) را به شما پیشنهاد می کنیم. شما میتوانید این برنامه را با کلیک کردن روی این لینک دانلود کنید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

درباره محمدرضا منتصری آستانه

مهندس برق قدرت، علاقه مند به دنیای تکنولوژی.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
error: Content is protected !!