خانه » معرفی » معرفی برنامه » بهترین برنامه های رایگان گوگل پلی (قسمت دوم)

بهترین برنامه های رایگان گوگل پلی (قسمت دوم)

بدون اتلاف وقت میپردازیم به قسمت دوم معرفی بهترین برنامه های رایگان گوگل پلی. می توانید قسمت قبلی این مقاله را در اینجا مشاهده کنید. (لازم به ذکر است لیست در تاریخ ۲۳ اردیبهشت تهیه شده)

عکاسی(Photography)

Photo Editor Pro

یک برنامه ادیت عکس می باشد که با تنوع افکت ها و راحتی کار با برنامه توانسه کاربران زیادی را جذب خود کند. بیش از ۶۰ نوع فیلتر ، امکان تغیر سایز بدن ، بیش از ۱۰۰ نوع لایه برای کالیج کردن عکس ها ، افکت های متنوع و… از ویژگی های این برنامه هست. به نظر خود من با وجود برنامه های گوناگون و متنوع مربوط به ادیت عکس که هرکدام ویژگی های خاص خودشون رو دارند، شما باید ببینید که خودتون با کدوم برنامه راحت تر هستید. گاهی هم برای یه ادیت خیلی خوب نیاز هست که از چند برنامه استفاده کنید تا به اون چیزی که دوست دارید برسید.

با بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود و امتیاز ۴٫۷

دانلود از گوگل پلی

Adobe Lighroom CC

یک برنامه موفق دیگه از کمپانی Adobe که نصب و استفاده برنامه رایگان است اما با پرداخت درون برنامه ای به یک سری لوازم ادیت عکس خاص دسترسی خواهید داشت. به طور کلی کار با برنامه های کمپانی Adobe به آسانی برنامه های دیگر نیست ولی اگه کمی بلد باشید خروجی بهتری خواهید داشت. تجربه ای جدید با HDR گوشی ، افکت های خاص ، شفافیت ها و نور پردازی های متفاوت و… از ویژگی های این برنامه هست. به نظر من اگه تقریبا عکاس خوبی هستید این برنامه برای شما بسیار مفید تر از برنامه های دیگه خواهد بود.

با بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود و امتیاز ۴٫۳

دانلود از گوگل پلی

اجتماعی(Social)

Instagram

instagram

فکر نکنم توضیحی خاصی راجع به برنامه اینستاگرام بتونم بدم که شما خودتون ندونید. یک شبکه اجتماعی می باشد که به شما امکان اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدیو های کوتاه را می‌دهد و دارای چند فیلتر خاص خودش هست. کمتر کسی هست که این روزها اکانت اینستاگرام نداشته باشد. این برنامه که در ابتدا در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و شرکت توسعه دهنده این برنامه فیس بوک می باشد.

با بیش از ۱ بیلیون بار دانلود و امتیاز ۴٫۵

دانلود از گوگل پلی

BIGO LIVE

برنامه BIGO LIVE یک برنامه شبکه اجتماعی زنده می‌باشد که در آن شما لحظات خود را به صورت زنده با دوستانتان به اشتراک می‌گذارید. امکان چت و برقراری تماس تصویری ، در دسترس بودن در بیش از ۱۵۰ کشور ، درامد زایی و… از ویژگی های این برنامه است. همچنین وجود اتاق های گفت و گو و بر قراری تماس تصویری با ۹ نفر به صورت همزمان از ویژگی های این برنامه هستند. به طور کلی در نگاه اول شاید یک برنامه شبیه اینستاگرام به نظر بیاید ولی در طول مدت متوجه تفاوت های آن خواهید شد. همانطور که زمانی وایبر و لاین و وی چت و این قبیل برنامه های مشابه هم دیگر وجود داشتند و هرکدام کاربرهای خود را داشتند، برنامه BIGO LIVE هم از این قائده مستثنی نیست.

با بیش ۱۰۰ میلیون بار دانلود و امتیاز ۴٫۵

دانلود از گوگل پلی

آموزش برنامه نویسی اندروید

درباره محمد هادی تاجیک

24 ساله ،لیسانس حقوق ، گیمر ، علاقه مند به دنیای بازی و تکنولوژی.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
error: Content is protected !!