خانه » آموزش » عمومی » احتمال از بین رفتن یک رویا

احتمال از بین رفتن یک رویا

شرکت اپل ۲۰۰ نفر از کارمندان خود را تعدیل کرد و احتمال از بین رفتن پروژه ساخت ماشین اپل بسیار زیاد است.

در ۲۴ ژانویه شرکت اپل ۲۰۰ نفر از کارمندان کمپانی وسیله نقلیه هوشمند (بدون نیاز به راننده) خود را که به پروژه تایتان مشهور بود را تعدیل کرد.

یکی از سخنگویان شرکت خبر را تایید کرد و گفت هدف از این کار تمرکز گروه ها بر قسمت های دیگر کمپانی بوده است. همچنین سخنگو اپل بیان کرد که این کمپانی یک تیم را برای این پروژه اختصاص داده است با این تفاوت که تمرکز تیم روی قسمت های کلیدی کار خواهد بود.

طبق مدارک به نظر میرسد این پروژه از لحظه انتشار عمومی در سال ۲۰۱۴ شروع شد و از رویای این که اپل یک ماشین بسازد و شما آن را بخرید، در ۲۰۱۷ دقیقاً زمانی که نیویورک تایمز اعلام کرد که شرکت تمرکز خود را بر روی ساخت شاتل برای کارمندانش گذاشته ( شاتل نامی بود برای خودروهای خودرانی که قرار بود کارمندان را بین بخش ها و ساختمان های اپل جابجا کند)، کاسته شد.

اما همچنان شایعه هایی به گوش میرسد که اپل چند نفر از کارمندان سابق متخصص ماشین سازی خود و چند نفر از مهندسان تسلا را برای پروژه استخدام کرده همچنین تیم کوک (Tim Cook) مدیر عامل اپل اعلام کرده که این پروژه برای آینده شرکت اهمیت بسزایی دارد.

ولی طبق آخرین خبر اخراج های کارمندان به نظر نمی‌رسد که این شرکت همچنان جدی به دنبال ساخت ماشین باشد و سوالاتی در مورد جاه طلبی های اپل در رابطه با ماشین هوشمند مطرح است!

ولی در آخر شما هیچوقت نمیدانید اپل در پشت در های بسته چی می‌سازد.

سخن آخر اپل به CNBCما اعتقاد داریم موقعیت خوبی برای سیتسم هوشمند وسیله نقلیه داریم

فکرش را بکنید! ماشین های هوشمند اپل ایده ای بسیار جذاب است. ما هم امیدواریم این ایده و رویا به واقعیت بپردازد.

منبع : سایت MASHABLE

آموزش برنامه نویسی اندروید

درباره محمد هادی تاجیک

24 ساله ،لیسانس حقوق ، گیمر ، علاقه مند به دنیای بازی و تکنولوژی.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
error: Content is protected !!